Monday, December 22, 2008

Boekenclub!!

Hierbij beginnen Claire en Linda een online boekenclub. Wij zijn op dit moment de enige leden, maar iedereen kan commentaar leveren. Op speciaal verzoek kan je lid worden...

Om maar direct te beginnen, ik heb net "Eat Pray Love" gelezen van Elizabeth Gilbert. Ik vond het India-gedeeltje een beetje taai af en toe. Er gebeurt weinig en ze gebruikt af en toe erg veel woorden om iets te beschrijven. Ik werd ook niet goed van het gezeur over haar relatie met David. Ik kan me voorstellen dat de scheiding een enorme impact op haar had, maar ze heeft het meer over de relatie die daarop volgde terwijl me dat meer de 'rebound' guy lijkt. In Indonesie gebeurt er tenminste wat meer dus het laatste gedeelte heb ik in een ruk uitgelezen.

1 comment:

  1. Ik vond persoonlijk het Italie-deel het leukst: heerlijk al dat eten & drinken, hihi!! Wat ik ook erg leuk vond aan het boek is de manier waarop ze dingen beschrijft die ze rond zich opmerkt: grappige, onverwachte of rake typeringen van mensen, culturen of gebeurtenissen. Heb me echter ook regelmatig geergerd aan haar "amerikaanse" manier van denken. Al met al een leuk boek. Een aanrader voor wie zin heeft in een lekker vrouwen-boek met een scheutje 'self help' en tikkeltje spiritualiteit.

    ReplyDelete